Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kaszub | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Kaszubski adresWaldenburg, czy też Wałbrzych, jak kto woli zarejestrowany11.07.2006 @23:15:44 ostatnio na stronie30.01.2014 @16:34:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.satuk.eu
digarty13 komentarze995 posty na forum3

komputer / sprzęt
FujiFilm S20Pro

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aandreas    04.04.2007 @12:42:16
thx
~Offfca    03.04.2007 @21:47:41
Dzieki
~amat91orka    03.04.2007 @21:31:59
heh... tx =]
_______
--> Ut ameris, amabilis esto <--
~isabellka    03.04.2007 @21:21:36
thanx..
~rav19rav    03.04.2007 @20:47:38
Dzięki
~niebezpiecznyprzypad    03.04.2007 @20:37:50
~zurawik    03.04.2007 @19:41:01
dzieki za komentarz a ziarno to z filmu i mojej marnej techniki wywolywania.
_______
Nie możesz winić lustra za to że odbicie ci sie niepodoba
~Saymoo    03.04.2007 @19:35:07
wiem co chcialam zrobic i to zrobilam wiosna nie zawesze musi byc pokazana piekna i kolorowa
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~Saymoo    03.04.2007 @19:32:14
takie ma byc
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~anti8    03.04.2007 @18:53:06
dzieki i pozdrawiam
_______
Oceniaj obiektywnie, a nie relatywnie.
~nikonka    03.04.2007 @16:35:35
Dzięki za komentarz!!! Podkręcone powiadaszpozdrawiam
~marcinek663    03.04.2007 @15:10:03
wiem że ta fotka skomentowana przez ciebie może się nie podobać, bo musiałem ją zmniejszyć ze względu na duży rozmiar prawie 3MB i efekt został taki jak widać, na szkoda, że na digarta można wrzucać fotki do 500kB. dzięki za komentarz
~pablopablo7    03.04.2007 @15:03:17
Dziękuję i gorąco pozdrawiam.
_______
...spoglądam przez obiektyw na to, co nadaje życiu sens...

...:::zapraszam do mojej galerii:::... http://pablopablo7.digart.pl/digarty/
-bakaalia    03.04.2007 @14:58:22
może był by lepszy efekt , ale nie stety jest tak jak jest.
~Jez    03.04.2007 @09:23:56
dziekuje bardzo
~medeiSnedeJ    02.04.2007 @23:24:52
to dobrze czy źle?

dziękuję bardzo
_______
jeśli Digart to śmietnik, to czym jest Deviant?
~Plasticine    02.04.2007 @23:17:18
dziękuję
_______
don't forget to be the way you are
~Angela11    02.04.2007 @23:13:23
dziękuję....
_______
" Niewidomi śnią... niemi myślą... głusi czują... a TY ?? Czy patrząc widzisz ?? "
~darekdudi    02.04.2007 @23:09:53
dzieki...
~bochemott    02.04.2007 @23:06:33
thx :D
choc wydaje mi sie ze jak ktos nie widzial na zywo to zdjecie niewiele mu pomoze
to jedno z takich miejsc ktore trzeba zobaczyc samemu, poczuc ten klimat... Pozdrawiam
~Plato    02.04.2007 @23:05:52
:P
~bloodyangel    02.04.2007 @23:02:03
Taka moja wizja była.
~Plato    02.04.2007 @22:54:35
Zwala tez sie nazywam kaszubski :P
~tarnogrodziara    02.04.2007 @22:29:52
no widzisz, a ja zobaczyłam i postanowiłam uwiecznic...
_______
Jednym okiem przyglądała się, jakie to wszystko brudne i złe... http://www.tarnogrodziara.fbl.pl

..
~zaz968    02.04.2007 @22:22:32
dzięki,moje pierwsze kroki w makro
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt